WŁAŚCICEL SKLEPU  sbys.pl

Sklep internetowy prowadzony pod adresem www.sbys.pl jest własnością firmy Celline ul. Brzozowa 3; 84-242 Kębłowo-Charwatynia, Polska NIP: 957-081-58-21

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep www.sbys.pl jest sklepem internetowym, prowadzącym sprzedaż detaliczną obuwia oraz akcesoriów za pośrednictwem sieci Internet.

Zamieszczone na stronie sklepu informacje nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, są jedynie informacją handlową.

Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez 24h na dobę. Każde złożone zamówienie równoznaczne jest z akceptacją warunków podanych w opisie produktu i rozumiane jest jako oferta kupna. Wszystkie zamówienia składane są w języku polskim.

Ceny wszystkich produktów widoczne na stronach www.sbys.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.

Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby produkty dostępne na stronie internetowej sklepu pokrywały się z rzeczywistymi stanami magazynowymi. Jednak w przypadku gdy zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym Kupującego oraz zwrotu wpłaty otrzymanej sumy pieniężnej jeśli Kupujący dokonał już takiej zapłaty.

Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym sbys.pl są nowe.

Baza produktów dostępna w sklepie internetowym sbys.pl to baza towarów dostępnych we wszystkich stacjonarnych placówkach detalicznych Sprzedającego. W związku z tym Sprzedający zastrzega, że produkty dostępne na sbys.pl są jednocześnie przeznaczone do sprzedaży w placówkach stacjonarnych. Sprzedający przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, dokona starannego sprawdzenia towaru.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

WARUNKI ZAMÓWIENIA:

Zamówienia w sklepie internetowym sbys.pl można składać wypełniając formularz zamówienia dostępny na stronach sklepu.

Aby dokonać zakupu należy podać dokładne dane teleadresowe, które są niezbędne do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).

Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.

Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień w określonych przypadkach:

- nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza zamówienia

- nieotrzymania wpłaty za zamówiony towar

- nieodebrania przesyłki

REALIZACJA ZAMÓWIENIA / PRZESYŁKI:

Sprzedający rozróżnia dwa rodzaje zamówień: 

zamówienia proste, dla których wszystkie produkty niezbędne do realizacji znajdują się w jednej placówce Sprzedającego

oraz

zamówienia skomplikowane, dla których produkty potrzebne do realizacji znajdują się w odrębnych magazynach

Zamówienia proste:

Termin realizacji zamówienia to z reguły 1-2 dni robocze. Na realizację zamówienia składa się czas przygotowania towaru przez Sprzedającego oraz czas dostarczenia go przez firmę kurierską. Zwykle zamówienia złożone do godziny 14:00 w dni robocze realizowane są tego samego dnia.

Zamówienia skomplikowane:

Sprzedający realizuje zamówienia z 4 odrębnych magazynów. W związku z tym zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu na realizację bardziej skomplikowanego zamówienia do 7 dni roboczych. Wydłużony czas realizacji jest związany z zależnościami logistycznymi. W razie wystąpienia konieczności wydłużenia czasu realizacji zamówienia, Sprzedający powiadomi o tym fakcie Kupującego. Kupujący może zrezygnować z dokonania zakupu jeśli wydłużony czas realizacji stanowi dla niego niedogodność. Jeśli Kupujący dokonał już zapłaty za zamówione towary, Sprzedający dokona zwrotu zapłaconej kwoty w ciągu 7 dni, zgodnie z formą płatności Kupującego.

Sprzedający poinformuje Kupującego o każdym podjętym działaniu związanym z realizacją zamówienia.

METODY PŁATNOŚCI:

Płatności krajowe: 

Rozliczenia transakcji na stronie sklepu odbywają się poprzez płatność kartą kredytową i e-przelewem za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU oraz PayPal. W serwisie PayU i PayPal można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).

Dodatkowa metoda płatności to pobranie za pośrednictwem kuriera InPost. 

Płatności zagraniczne:

Płatność kartą kredytową Visa lub MasterCard poprzez Centrum Rozliczeniowe PayU oraz PayPal.

Oczekiwanie na płatność:

Po upłynięciu 12godzin, nieopłacone zamówienie zostaje anulowane

W przypadku gdy płatność nie może zostać zrealizowana w określonym czasie prosimy skontaktować się z obsługą strony pod numerem telefonu (+48) 887-41-42-43 bądź mailowo kontakt@sbys.pl.

Koszty przesyłek na terenie Polski:

Wszystkie przesyłki są nadawane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Koszt przesyłki na terenie Polski to 10 zł przy płatności PayU PayPal oraz 13 zł przy pobraniu (płatność przy odbiorze)- bez względu na ilość zamówionych par. 

Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy. Szczegółowy opis sposobu doręczenia przesyłek znajdują się w ogólnych warunkach świadczenia usług dostępnych na stronach www.InPost.pl

Wysyłki zagraniczne:

Kraj Dostawy

Czas Dostawy

Cena za 1 parę w polskich złotych

Cena od 2 do 10 par w polskich złotych

ALBANIA

od 5 do 9 dni

190

290

AUSTARIA

2 dni

31

60

BELGIA

3 dni

33

59

BOŚNIA I HERZEGOWINA

od 4 do 6 dni

190

290

BUŁGARIA

4 dni

38

104

CHORWACJA

od 3 do 4 dni

76

129

CYPR

5 dni

124

233

CZARNOGÓRA

od 4 do 7 dni

190

290

CZECHY

2 dni

33

47

DANIA

3 dni

34

60

ESTONIA

od 2 do 3 dni

51

74

FINLANDIA

od 5 do 7 dni

73

136

HOLANDIA

3 dni

34

56

IRLANDIA

4 dni

82

132

ISLANDIA

5 dni

190

289

KOSOWO

5 dni

190

289

LICHTENSTEIN

5 dni

65

90

LUXEMBURG

2 dni

35

55

LITWA

od 2 do 3 dni

42

56

ŁOTWA

od 2 do 3 dn

46

66

MACEDONIA

od 5 do 9 dni

190

289

MALTA

4 dni

100

175

NIEMCY

2 dni

28

47

NORWEGIA

2 dni

129

218

RUMUNIA

3 dni

55

102

SAN MARINO

4 dni

47

80

SERBIA

7 dni

73

128

SŁOWACJA 

2 dni

33

61

SŁOWENIA

3 dni

43

83

SZWECJA

od 4 do 6 dni

55

91

SZWAJCARIA

4 dni

57

86

TURCJA

od 5 do 6 dni

113

259

WĘGRY

2 dni

40

73

WIELKA BRYTANIA

od 3 do 5 dni

39

73

WŁOCHY

od 3 do 4 dni

48

85

WYSPY OWCZE

9 dni

190

289

REKLAMACJE:

Sprzedający rozpatruje reklamacje zgodnie przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeksu cywilnego oraz odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu. 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy.  W razie braku możliwości wymiany (np. z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedawca zaoferuje wymianę na inny alternatywny produkt aktualnie dostępny w sklepie bądź zwróci wszelkie poniesione przez Kupującego koszta transakcji.

Sprzedający ustosunkuje się w formie pisemnej do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni od daty otrzymania kwestionowanego towaru z takim żądaniem, na wskazany adres meilowy bądź telefoniczny (w formie SMS).

Opakowanie oraz sposób przewozu zwracanego przedmiotu powinien odpowiadać właściwościom produktu. Produkt winien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (przedmiot powinien być zapakowany w pudełko następnie owinięty w folię i oklejony taśmą). Należy pamiętać o dołączeniu dowodu zakupu (paragonu). 

Złożenie reklamacji przez Kupującego odbywa się poprzez:

  • wypełnienie formularza reklamacji/zwrotu dołączonego do każdej przesyłki
  • dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu wraz z dowodem zakupu
  • zapakowanie reklamowanego towaru i odesłanie na adres:

Sklep Obuwniczy Step by Step - REKLAMACJE 

ul. Pucka 2A;

 84-200 Wejherowo

Polska

ZWROTY:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014  (Dz. U. Z 2014 nr 827) przy zakupach internetowych Kupujący ma  prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu. 

Jeśli na prośbę Kupującego na zakupy została wystawiona faktura Vat to to uprawnienie Kupującego nie dotyczy.

W sklepie internetowym sbys.pl Kupujący może dokonać zwrotu zakupionych produktów. Zwrot dotyczy wyłącznie produktów nieużywanych, które nie noszą śladów eksploatacji takich jak np.: wgnieceń od piasku na podeszwie, zarysowań, wytarć oraz przybrudzeń podeszwy, przybrudzeń wyściółki czy materiału wierzchniego itp.

Aby dokonać zwrotu przez Kupującego należy:

- wypełnić formularz reklamacji/zwrotu dołączonego do przesyłki

  • dołączyć do przesyłki wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu
  • zapakować zwracany towar i odesłać na adres:

Sklep Obuwniczy Step by Step - ZWROT 

ul. Pucka 2A;

 84-200 Wejherowo

Polska

Zwrot zapłaconej kwoty otrzymasz nie później niż 14 dni od otrzymania od nas przesyłki ze zwrotem. Jeśli dokonałaś/eś płatności przez system PayU lub PayPal zapłaconą kwotę zwrócimy na numer konta, z której dokonywałaś/eś płatności.

- Możesz też dostarczyć zakupiony towar osobiście do jednego z naszych sklepów stacjonarnych:                                                                                                                         

  • Gdańsk ul. Pańska 1/2 poniedziałek-piątek od 10-19, a w soboty i niedziele od 10-16
  • Wejherowo ul. Pucka 2A poniedziałek-piątek od 10-18, a w soboty od 10-15

Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni , zgodnie z twoją formą płatności.

Koszty związane z realizacją zwrotu ponosi Kupujący.

Adres mailowy przeznaczony do korespondencji w sprawie zwrotów produktów: zwroty@sbys.pl

WYMIANA:

W przypadku gdy mimo złożenia zamówienia na odpowiedni dla Kupującego rozmiar, towar okazuje się za mały bądź za duży Kupujący ma możliwość wymiany takiego towaru:

Osobiście w naszych sklepach lub odesłać.

Aby dokonać wymiany towaru przez Kupującego należy:

- wypełnić formularz reklamacji/zwrotu dołączony do każdej przesyłki

- w części formularza nazwanej: „PRZYCZYNA REKLAMACJI/ZWROTU” wpisać prośbę o wymianę na dany rozmiar oraz dołączyć dowód zakupu

- zapakować towar i odesłać na adres:

Sklep Obuwniczy Step by Step - WYMIANA 

ul. Pucka 2A;

 84-200 Wejherowo

Polska

Obuwie wymieniane na inny rozmiar, do Kupującego zostanie odesłane na koszt Sprzedającego.

Koszty związane z wymianą towaru, z przyczyn leżących po stronie Sprzedającego ponosi Sprzedający.

Koszty związane z wymianą towaru, której przyczyny nie leżą po stronie Sprzedającego ponosi Kupujący.

Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem!

INFORMACJE DODATKOWE:

Obsługa sklepu internetowego sbys.pl jest prowadzona z placówki stacjonarnej Sprzedającego mieszczącej się w Wejherowie. W związku z tym kontakt ze sklepem sbys.pl jest możliwy w godzinach pracy w/w placówki: 

od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00

w soboty od 10:00 do 15:00

w niedzielę sklep obsługujący sklep internetowy jest nieczynny

Zakupu towarów dostępnych na www.sbys.pl możesz dokonać w naszych sklepach stacjonarnych:

Gdańsk ul. Pańska 1/2 Polska

od poniedziałku do piątku od 10:00 do 19:00

w soboty od 10:00 do 16:00

w niedzielę od 10:00 do 16:00

Wejherowo ul. Pucka 2A Polska 

od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00

w soboty od 10:00 do 15:00

w niedzielę - nieczynne