Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

ZWROTY:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014  (Dz. U. Z 2014 nr 827) przy zakupach internetowych Kupujący ma  prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu. 

Jeśli na prośbę Kupującego na zakupy została wystawiona faktura Vat to to uprawnienie Kupującego nie dotyczy.

W sklepie internetowym sbys.pl Kupujący może dokonać zwrotu zakupionych produktów. Zwrot dotyczy wyłącznie produktów nieużywanych, które nie noszą śladów eksploatacji takich jak np.: wgnieceń od piasku na podeszwie, zarysowań, wytarć oraz przybrudzeń podeszwy, przybrudzeń wyściółki czy materiału wierzchniego itp.

Aby dokonać zwrotu przez Kupującego należy:

- wypełnić formularz reklamacji/zwrotu dołączonego do każdej przesyłki

- dołączyć do przesyłki wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu

- zapakować zwracany towar i odesłać na adres:

Sklep Obuwniczy Step by Step - ZWROT 

ul. Pucka 2A;

 84-200 Wejherowo

Zwrot zapłaconej kwoty otrzymasz nie później niż 14 dni od otrzymania od nas przesyłki ze zwrotem. Jeśli dokonałaś/eś płatności przez system PayU lub PayPal zapłaconą kwotę zwrócimy na numer konta, z której dokonywałaś/eś płatności.

- Możesz też dostarczyć zakupiony towar osobiście do jednego z naszych sklepów stacjonarnych:                                                                                                                         

  • Gdańsk ul. Pańska 1/2 poniedziałek-piątek od 10-19, a w sobotyi od 10-16
  • Wejherowo ul. Pucka 2A poniedziałek-piątek od 10-18, a w soboty od 9-14

Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni , zgodnie z twoją formą płatności.

Koszty związane z realizacją zwrotu ponosi Kupujący.

Adres mailowy przeznaczony do korespondencji w sprawie zwrotów produktów: zwroty@sbys.pl

WYMIANA:

W przypadku gdy mimo złożenia zamówienia na odpowiedni dla Kupującego rozmiar, towar okazuje się za mały bądź za duży Kupujący ma możliwość wymiany takiego towaru:

Osobiście w naszych sklepach lub odesłać.

Aby dokonać wymiany towaru przez Kupującego należy:

- wypełnić formularz reklamacji/zwrotu dołączony do każdej przesyłki

- w części formularza nazwanej: „PRZYCZYNA REKLAMACJI/ZWROTU” wpisać prośbę o wymianę na dany rozmiar oraz dołączyć dowód zakupu

- zapakować towar i odesłać na adres:

Sklep Obuwniczy Step by Step - WYMIANA 

ul. Pucka 2A;

 84-200 Wejherowo

Obuwie wymieniane na inny rozmiar, do Kupującego zostanie odesłane na koszt Sprzedającego.

Koszty związane z wymianą towaru, z przyczyn leżących po stronie Sprzedającego ponosi Sprzedający.

Koszty związane z wymianą towaru, której przyczyny nie leżą po stronie Sprzedającego ponosi Kupujący.

Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem!